۰۴ /اسفند/ ۱۳۹۸

نحوه سفارش محصولات – کمک دنده

مراحل  سفارش محصول در  وب سایت کمک دنده .

۱- ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید مانند محصول زیر .(شکل ۱-۱)

شکل ۱-۱


 

۲- بعد از بررسی ویژگی های محصول موردنظر بر روی قسمت (جهت خرید از طریق وب سایت کلیک کنید)اشاره شده در شکل زیر کلیک کنید.(شکل ۱-۲)

 

شکل ۱-۲

 

 


 

 

۳- بر روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید (شکل ۱-۳)

شکل ۱-۳


 

۴-در این صفحه محصول خود را مشاهده کرده و می توانید تعداد آن را افزایش یا کاهش دهید .(شکل۱-۴)

بعد از اینکه تعداد ان را تغییر دادید بر روی بروز رسانی کلیک کنید تا قیمت اصلی به شما نمایش داده شود.(شکل ۱-۴)

در آخر بر روی اقدام به پرداخت کلیک کنید (شکل۱-۴)

شکل ۱-۴


 

۵- بعد از کلیک کردن برر روی دکمه اقدام به پرداخت صفحه زیر برای شما باز می شود .

کاربرانی که آدرس ایمیل ندارند یک متن با فرمت ایمیل مانند i…………..@gmail.com  وارد کنند و به جای عبارت نقطه چین یک عبارت دلخواه وارد کنند و توجه داشته باشید که بعدا برای ورود به سایت باید از همین ایمیل وارد شده به عنوان نام کاربری استفاده کنید .

در صورتی که ارور تکراری بودن یا معتبر نبودن ایمیل نمایش داده شد باید عبارت نقطه چین را تغییر دهید.  

دوستانی که ایمیل معتبر ندارند هویت آن ها شماره تماس آن ها خواهد بود .

و در پایان بر روی ثبت سفارش کلیک کنید .

 

بعد از کلیک بر روی ثبت سفارش و پرداخت در صورتی که پرداخت شما موفقیت آمیز باشد با صفحه زیر مواجه می شوید که برای دانلود فایل باید بر روی عبارت مشکی رنگ ( آزمون افسر ) که در تصویر زیر با فلش قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید تا فایل برای شما دانلود شود .